سئو و پشتیبانی

با ما در موتورهای جست و جو پیشتاز باشید

امروزه نقش مهم سئو و بهینه سازی، در اینترنت به حدی محسوس است که تا حدودی چشم پوشی از آن امکان پذیر نیست. به بیان ساده هر قدر وب سایت فروشگاهی یا خدماتی شما در موتورهای جست و جو نظیر گوگل یا بینگ و… در ابتدای نتیجه جستجوی مورد نظر باشد؛ درصد فروش یا ارائه خدمات شما به طور چشمگیری افزایش می یابد و مشتریان اول سایت شما را می بینند و شما چندین قدم از رقبایتان جلو می افتید.

هر اندازه سایت شما از جهت کیفیت که شامل محتوای مفید و کاربردی و نوع خدمات رسانی و غیره، نسبت به دیگر سایت های رقیب بیشتر باشد، برای شما مفید می باشد؛ زیرا می توانید رتبه بالاتری از گوگل را مختص خودتان کنید و امکان آمدن به صفحه اول گوگل از نظر جستجو را خواهید داشت. برای داشتن این چنین سایت موفقی جهت کسب و کار خود باید سایت خود را بر پایه ی اصول سئو و قوانین گوگل بهینه سازی نمایید.

گروه فنی و مهندسی فراشبکه نوین با بیشتر از 10 سال تجربه مستند و عملی در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت های بزرگ و بیشتر شدن فروش بسیاری از کمپانی ها وشرکت ها و سازمان ها ، قادر به ارائه خدمات سئو به صورت تضمینی می باشد. با دقت به این موضوع که انتخاب کردن شرکت و کارشناس سئو یکی از مهم ترین تصمیمات برای هر مدیر فروشگاه یا وبسایت می باشد، گروه فنی و مهندسی فراشبکه نوین با عقد قرارداد همراه با تعهدهای کافی و ارائه کردن نمونه کارهای مستند ، بهبود و ارتقا رتبه سایت شما را تضمین می نماید.

 

مهمترین خدمات سئو فراشبکه نوین

فراشبکه نوین ارائه دهنده خدمات سئو، فعالیت های مستمر و یکپارچه ای را برای ارتقای رتبه سایت شما در موتورهای جستجو انجام می دهد.  در ادامه به برخی از مهمترین خدمات سئو اشاره می کنیم:

برطرف کردن مشکلات فنی سایت

پیش از هرگونه اقدام برای بهینه سازی وب سایت اول باید زیر ساخت و پایه های فنی سایت مناسب باشد و به زبان دیگر ابتدا باید مشکلات فنی وب سایت رفع شود. گروه فنی و مهندسی فراشبکه نوین در ابتدای کار، طی یک لیستی تمام ایرادات و مشکلات فنی وب سایت را بررسی می نماید و بعد به رفع این مشکلات فنی می پردازد. تا زمانی که ایرادات فنی وب سایت به طور کامل رفع نشده باشد نمی توان در مرحله های بعدی به نتیجه مطلوبی دست یافت.

مدیریت و تولید محتوا

در مبحث سئو، تولید محتوا یکی از مهمترین کارها می باشد.باید روی کلمه های کلیدی و مدنظرسایت محتوای مناسب آماده کرد. مدیریت و تولید محتوا  از جمله کارهای اصلی مدیرات تجارت و کسب و کار می باشد.

فعالیت و حضور در شبکه های اجتماعی

فعال بودن در شبکه های اجتماعی یکی از معیارهای موتورهای جستجو جهت قراردادن کلمه های کلیدی در رتبه های بالاتر می باشد. شبکه های اجتماعی با فرستادن سیگنال های قوی به طرف وب سایت موجب می شود به سرعت، ترافیک خوبی به طرف وب سایت ارسال شود.

ایجاد کردن بک لینک های طبیعی

گر چه بک لینک ها کم کم از اعتبارشان کم می شود اما کماکان معتبر می باشد و موجب قدرتمند شدن وب سایت می شود و یا به زبان دیگر موجب ارتقاء جایگاه کلمه های کلیدی در موتورهای جستجو می شوند. اما این که ازکدام وب سایت ها بک لینک گرفته شود و از چه وب سایت هایی گرفته نشود، جزء موارد تخصصی می باشد که گروه فنی و مهندسی فراشبکه نوین به این موضوع می پردازد. ایجاد کردن بک لینک ها باید به طور طبیعی انجام پذیرد؛ در غیر این صورت می تواند صدمه های زیادی به وب سایت وارد کند.

فعالیت در دایرکتوری هدف

دایرکتوری های هدف برای وب سایت ها در موضوعات گوناگون، مختلف می باشند. دایرکتورهای هدف،قدرت زیادی دارند و می توانند به طور چشمگیری به وب سایت ها کمک کنند. فعالیت در دایرکتورهای هدف یکی از خدمات سئو مهم و قابل ارائه توسطگروه فنی و مهندسی فراشبکه نوین می باشد.

مدیریت وبلاگ

وبلاگ ها نیز ابزارهای قدرتمندی می باشند که می توانند به راحتی و به سادگی فضایی را برای شما درست نمایند که هر نمونه محتوایاتی را به راحتی نشر دهند. با توجه به این که دامنه اصلی وبلاگ ها از قدرت بالایی برخوردار است، به همین دلیل می توانند به وب سایت هایی که لینک می دهند امتیاز خود را انتقال بدهند. ایجاد کردن وبلاگ های مختلف برای وب سایت و مدیریت کردن تمامی آنها از جمله خدمات سئو قابل ارائه توسط گروه فنی و مهندسی فراشبکه نوین می باشد.

سئو و نقش آن در افزایش بازدید سایت

کارشناس سئوهای گروه فنی و مهندسی فراشبکه نوین مفتخر می باشند که خدمات پشتیبانی سئو بسیاری از مشتری ها را سالها به عهده داشته و با نیت همکاری طولانی مدت در خدمت مشتریان جدید می باشند.